Leasing to jedna z popularniejszych form finansowania auta dla przedsiębiorców. Rynek motoryzacyjnych oferuje możliwość wzięcia leasingu wielu aut. Jednak z jakiegoś powodu przedsiębiorcy decydują się na te modele, które są już sprawdzone i mają swoją renomę. Dlaczego tak się dzieje i jakie korzyści można odczuć, biorąc sprawdzony model w leasing? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule. Zapraszamy do lektury. 

Dlaczego warto leasingować wyłącznie najpopularniejsze modele aut?

Wybierając auto, które bardzo często pojawia się w motoryzacyjnych rankingach, jako przedsiębiorca, możesz być pewien jednego – nie będziesz oryginalny, lecz nie będziesz musiał się martwić o kwestię bezpieczeństwa i solidności. W naszym rankingu modele, które wskażemy, występują powszechnie na drogach, to wyróżniają się dobrym wyposażeniem wnętrza, nowoczesnym stylem i ładnymi felgami.

Jeśli zdecydujemy się wybrać powszechne auta, wtedy po upływie leasingu zdecydowanie proces sprzedaży będzie łatwiejszy i szybszy. Warto o tym pamiętać, jeśli masz, zamiast zbyć auto po upływie finansowania, jakim jest leasing. Arona jest przykładem modelu auta, który można sprzedać tzw. od ręki. 

Biorąc w leasing popularny model, każdy przedsiębiorca doświadczy korzyści, wynikających z ekonomii skali. Na przykład producent Seat wyróżnia się tym, że jego samochody osobowe są dostępne, a wymiana części kosztuje o wiele mniej w porównaniu z kosztami wymiany przy samochodach niemieckich. 

Mowa tutaj nie tylko o częściach eksploatacyjnych typu klocki hamulcowe, lecz dodatkowe akcesoria, które zwiększają komfort. Do tej grupy można zaliczyć bagażnik rowerowy czy narciarski.

Jakie modele aut osobowych najczęściej leasingują przedsiębiorcy?

W sieci można spotkać wiele rankingów. Cechą wspólną jest to, że są tworzone na podstawie rejestracji w wydziale komunikacji w danym mieście. Które zatem auto jest brane najczęściej w leasing? Arona marki Seat, a także Skoda Octavia. 

Dużą popularnością cieszą się również modele takie jak Kia Ceed, Toyota RAV4, a także Skoda Kodiaq. Widać zatem ruch konsumencki, który wskazuje, że przedsiębiorcy najchętniej wybierają miejskie SUV-y lub cross overy.