tytuł grafiki fotowoltaika toruń
Fotowoltaika Forum - forum energii odnawialnej Strona Główna Fotowoltaika Forum - forum energii odnawialnej
Fotowoltaika forum, opinie, informacje...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Egzamin UDT fotowoltaika - jakie pytania mogą się pojawić?
Autor Wiadomość
Ireneusz

Wysłany: 2015-12-29, 14:30   Egzamin UDT fotowoltaika - jakie pytania mogą się pojawić?

Witam,
Jestem po szkoleniu z fotowoltaiki, teraz muszę przystąpić do egzaminu UDT.
Czy ktoś z Was uczestniczył już w takim egzaminie UDT i czy może podać jakiego typu pojawiają się pytania?
Podobno jest to test wyboru.

PV_SPEC

Wysłany: 2016-01-14, 18:51   

Egzamin w UDT składa się z 2 części. Pierwsz część to test wyboru, w którym mamy 24 pytania. Druga część egzaminu to tzw. zadania do opracowania, są 3 zadania i w każdym z nich trzeba mieć minimum 60% zaliczone.

Przykładowe pytanie w teście:

Instalacja fotowoltaiczna on-grid przyłączona jest do sieci energetycznej 3 fazowej 4 przewodowej. Sieć posiada oznaczenie:
1. TN-S
2. TN-C-S
3. TN-C
4. IT

ATUM
ATUM

Wysłany: 2016-01-26, 12:12   

Jednym z zadań w części praktycznej było narysowanie schematu jednokreskowego instalacji PV.
formularz kontaktowy: http://atum.edu.pl/

TxH019 
TxH

Wysłany: 2016-02-23, 13:11   

Dzień dobry instalatorzy,

Jestem świeżo po wczorajszym egzaminie w UDT Katowice , egzamin OZE.

Szkolenie moje odbyłem w szkole ATUM Wrocław i ze smutkiem muszę stwierdzić że przygotowanie uczestników do egzaminu jest na poziomie słabym a nawet stwierdzę że kiepskim. Jedynym słusznym prowadzącym był pan Marcin którego serdecznie pozdrawiam.